Parnica, jest kanałem żeglownym. Łączy ona Regalicę z Odrą Zachodnią, tym samym Dąbie z centrum Szczecina. Na prawie calym odcinku, jest pod administracją Urzędu Morskiego w Szczecinie. Ciekawostką na tym odcinku po odbiciu na północ jest nastarszy czynny dok świata - ponad 100 lat, umiejscowiony na kanale Cichym. Niestety, obszar zamknięty dla kajaków, bez zgody Kapitanatu Portu. Sugerujemy ruch wzdłuż północnego brzegu Parnicy i obowiązkowo przecinając kanały, ustępujemy miejsca wszystkim jednostkom pływającym !!
Kanał Zielony koniec Przekopu Parnickiego - początek wewnętrznych wód morskich
|
0.00 |
pierwsza nitka mostu Trasy Zamkowej most im. J. Łabudy |
0.30 |
druga nitka mostu Trasy Zamkowej most im. J. Łabudy |
0.36 |
most drogowy drogowy Most Portowy |
0.45 |
most kolejowy na Łasztownię |
0.90 |
most drogowy na Łasztownię |
1.00 |
Kanał Wrocławski |
1.70 |
elektrownia portowa |
1.80 |
stacja paliw |
2.00 |
nabrzeże parnickie |
2.40 |
pomosty CPN |
3.00 |
Basen Górniczy kanały portowe - nie wpływać! UWAGA ustępujemy pierwszeństwa wszystkim jednostkom !! |
3.37 |
Przekop Mieleński koniec toru wodnego Szczecin - Świnoujście, ruch dużych statków - UWAGA ustępujemy pierwszeństwa wszystkim jednostkom !!
|
3.40 |
skrzyżowanie z Regalicą - koniec wewnętrznych wód morskich
|
4.20 |
|